مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-11بين الملل

نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی غیرقابل انکار است


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دستاوردهای فراوانی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف گفت: نقش ایران در نظم جدید جهانی غیر قابل انکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با اشاره به دستیابی ایران به موشک های قاره پیما گفت: تنها چهار کشور روسیه، چین، فرانسه و آمریکا توانایی ساخت موشک های قاره پیما را دارند.

وی با بیان اینکه انگلیس و رژیم صهیونیستی نیز ساخت موشک قاره پیما را به این کشورها سفارش می دهند، ادامه داد: ورود جمهوری اسلامی ایران به جمع این چهار کشور دستاورد بسیار بزرگی برای صنایع دفاعی و نظامی ایران است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه آمریکا هیچگاه نمی خواهد فشارها بر ایران پایان یابد، افزود: اوکراین و پشتیبانان غربی آن با دروغ پراکنی می خواستند کشور ما را به حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین متهم کنند ولی آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی اجازه ندادند اوکراین در جلسه فنی با حضور ایران مذاکره کند.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها در برجام نیز با غوغاسالاری سعی داشتند ایران را به فعالیت های غیر صلح جویانه هسته ای متهم کنند و امروز برجام با شکست تمام شد و وارد دوران پسابرجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی غیرقابل انکار است

نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی غیرقابل انکار است