مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-11سياسي

دشمن دنبال معناباختگی از ارزش های انقلاب است/ برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی


مسئول بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه باید برای موفقیت در جنگ ترکیبی دشمن چه در حوزه فضای مجازی و چه نبرد رسانه ای قوی عمل کنیم گفت: دشمن به دنبال معناباختگی از ارزش های انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ـ عربی در کشور و هوشیاری مردم در جدایی صف خود از اغتشاشگران اظهار کرد: وقتی ایادی سازندگی کشور گفت: دشمن می خواهد یک پدیده واقعی و صادق در جمهوری اسلامی را یک پدیده مجاز و دروغین تنزل دهد آن هم با ابزار فضای مجازی و جنگ رسانه.

وی با بیان اینکه دشمن با روایت اول و البته دروغین از برخی پدیده ها و به تعبیری از کاه، کوه ساختن درصدد دستیابی به اهداف خود است افزود: جریان فتنه با بهره گیری از عنصر برجسته سازی ، القای اینکه ما اکثریتیم و ایجاد مارپیچ سکوت و در انفعال قرار دادن جبهه انقلاب دنبال دستیابی به اهداف خود است.

زهرایی با تأکید بر اینکه برای موفقیت در این جنگ ترکیبی باید چه در حوزه فضای مجازی و چه نبرد رسانه ای قوی عمل کنیم که متأسفانه در این حوزه ها خوب عمل نکردیم گفت: دشمن به دنبال معناباختگی از ارزش های انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال معناباختگی از ارزش های انقلاب است/ برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی

دشمن دنبال معناباختگی از ارزش های انقلاب است/ برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی