مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-11بين الملل

مخالفت کره جنوبی با فروش تسلیحات به آمریکا جهت ارسال به اوکراین


وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که موضع این کشور در خصوص ارائه نکردن کمک های مرگبار به اوکراین تغییر نکرده و مذاکرات بر سر فروش تسلیحات با این فرض که آمریکا کاربر نهایی آنها است انجام می شود.

- وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که موضع این کشور در خصوص ارائه نکردن کمک های مرگبار به اوکراین تغییر نکرده و مذاکرات بر سر فروش تسلیحات با این فرض که آمریکا کاربر نهایی آنها است انجام می شود.

در حالی که یک مقام آمریکایی امروز (جمعه) از تصمیم واشنگتن برای خرید مهمات توپخانه ای از کره جنوبی با هدف ارسال آنها به اوکراین خبر داد، سئول تاکید کرد که آمریکا باید کاربر نهایی مهمات خریداری شده از این کشور باشد و سیاستش در مخالفت با کمک های مرگبار به اوکراین تغییری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، یک مقام آمریکایی که نامش را فاش نکرد، اظهار کرد، واشنگتن خواستار آن است که گلوله های 144 میلی متری توپخانه ساخت کره جنوبی را به اوکراین بفرستد.

این مقام گفت، بودجه برگرفته شده از ابتکار کمک امنیتی اوکراین (USAI) می تواند برای خرید این مهمات استفاده شود، اما مشخص نیست که آیا این مهمات از طریق خاک آمریکا به اوکراین ارسال می شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کره جنوبی با فروش تسلیحات به آمریکا جهت ارسال به اوکراین

مخالفت کره جنوبی با فروش تسلیحات به آمریکا جهت ارسال به اوکراین