مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-11سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: آمریکا ضعیف تر شده و به ایران محتاج است


امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه آمریکا ضعیف تر شده و بیشتر به ایران محتاج است گفت: در حالی که ایران به یک عنصر فعال و تعیین کننده در معادلات بین المللی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام غلامرضا هاشمی امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت 21 آبان ماه سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی کشور، اظهار داشت: امروز جوانان جهادگر بسیاری در کشورهای غرب آسیا با واسطه یا بی واسطه پای درس مکتب شهید تهرانی مقدم تلمذ می کنند و دشمن ضد اسلام را به لرزه در آورده است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه عموم مردم از جایگاه گرانقدر شهید تهرانی مقدم آگاهی کافی نداشتند گفت: رهبر معظم انقلابی در پیامی همگان را از ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار مطلع کردند؛ این شهید معتقد بود که ما باید قدرتمند و دارای قدرت بازدارندگی باشیم تا بتوانیم از مردم، نظام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در روز 13 آبان گفت: لازم است مسؤولان با عملکرد خود در اشتغالزایی، گشایش اقتصادی و معیشت از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان و حمایت از نظام قدردانی کنند.

هاشمی با بیان اینکه دشمن در توطئه اخیر با همه توان خود وارد میدان شد و جنگی ترکیبی علیه نظام و ملت ایران به راه انداخت ابراز داشت: برخی هم از داخل به اشتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: آمریکا ضعیف تر شده و به ایران محتاج است

امام جمعه موقت بوشهر: آمریکا ضعیف تر شده و به ایران محتاج است