مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-11سياسي

دشمنان به هر شکلی به دنبال مانع توفیق ملت ایران هستند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان به هر شکلی به دنبال مانع توفیق ملت ایران هستند، گفت: پیشرفت های علمی و نظامی ایران باعث خشم دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: پیشرفت های علمی و نظامی ایران در زمینه های مختلف در سال های اخیر نشان داد جوان ایرانی در صورت توجه و داشتن روحیه خودباوری می تواند قله های رفیع دانش را فتح کند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: آنچه در این میان اهمیت دارد این است که این پیشرفت ها در سایه روحیه معنوی جوانان ایرانی حاصل شده و با این پشتوانه الهی و میهنی هیچ قدرتی در دنیای توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی یادآور شد: نسل جدید باید با مطالعه تاریخ کشورمان آگاه باشد که آمریکا و انگلیس برای استیلا بر ثروت این مردم چه ظلم های بزرگی در حق ایرانیان روا داشته اند و حتی از ایرانی ها حق توحش می گرفتند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اما امروز شاهدیم ایرانیان به برکت انقلاب اسلامی در حال بازگشت به گذشته باشکوه خود هستند و دشمنان تلاش می کنند به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران شوند.

ایرانیان با وجود مشکلات اقتصادی به آینده روشن خود امیدوار هستند وی تصریح کرد: هوشیاری و حضور مردم در صحنه بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به هر شکلی به دنبال مانع توفیق ملت ایران هستند

دشمنان به هر شکلی به دنبال مانع توفیق ملت ایران هستند