مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-11سياسي

معترضین صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند


افرادی که اعتراض دارند، صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند تا دشمن موج سازی نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امان الله علیمرادی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همه مسلمانان باید در تمامی لحظات و در هر موقعیتی خدا را ناظر بدانند و تقوای الهی را رعایت کنند که اگر اینچنین شود جامعه اسلامی هدایت می شود.

وی با اشاره به اینکه تقوا، بدنه جامعه را متوجه ولی فقیه می سازد، بیان داشت: اگر تقوای الهی رعایت شود، گروه های سیاسی منافع ملی و اسلامی را در اولویت قرار می دهند و همه در راستای تعالی اسلام و جامعه حرکت می کنند.

خطیب جمعه کرمان با بیان این مطلب که نمونه برجسته و مصداق همکاری بر تقوا الهی، پیروزی انقلاب اسلامی و فتح لانه جاسوسی بود، اظهار داشت: امروز در رأس مخالفین استقرار تقوای الهی، کشور مستکبر آمریکا است، هر کس که خواسته یا ناخواسته، بر تفرقه بیفزاید در خدمت شیطان است، اینکه شخصی در جایگاه نماز جمعه بر طبل تفرقه بکوبد، باید توبه کند.

وی ضمن تسلیت ارتحال علامه طباطبایی، افزود: ایشان معلم کتاب و حکمت بود، به مقام معلم رسیده بود و الگوی حیات طیبه شده بود چنانچه مجالست و مطالعه آثار علامه طباطبایی موجب نزدیک تر شدن به ذات باری تعالی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضین صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند

معترضین صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند