مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-11سياسي

روند انتخاب شهردار اردستان را تسریع کنید


مسئولان روند انتخاب گزینه شورای شهر اردستان برای شهرداری را زودتر بررسی کنند، چراکه بلاتکلیفی در معرفی شهردار به شهر آسیب می زند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مسئولان روند انتخاب گزینه شورای شهر اردستان برای شهرداری را زودتر بررسی کنند، چراکه بلاتکلیفی در معرفی شهردار به شهر آسیب می زند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبههای نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار کرد: با وجود همه کارشکنی هایی که دشمنان کشور انجام می دهند روز به روز شاهد پیشرفت های چشم گیر بخش های مختلف کشور هستیم که یکی از آن رونمایی از موشک صیاد 4 و ماهواره بر قائم 100 بودیم که وحشت به جان دشمنان این کشور انداخت.

وی افزود: دشمنان این کشور بدانند که جمهوری اسلامی ایران دیگر ایران 43 سال پیش نیست و هم اکنون به قله های رفیع علم و فناوری دست پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اردستان با بیان اینکه آمار علاقه مندی مردم شهرستان اردستان به کتاب و کتابخوانی ضعیف است، تصریح کرد: مطالعه و ترویج کتابخوانی باید به صورت یک فرهنگ عمومی در خانواده و جامعه درآید، زیرا فرهنگ کتاب خوانی افراد را از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی مصون می دارد.

وی با اشاره به اینکه چند اداره در شهرستان ما وجود دارد که با سرپرست اداره می شود و این موضوع زیبنده ادارات اردستان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انتخاب شهردار اردستان را تسریع کنید

روند انتخاب شهردار اردستان را تسریع کنید