مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-11سياسي

دشمنان به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران هستند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران هستند، گفت: پیشرفت های علمی و نظامی ایران باعث خشم دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: پیشرفت های علمی و نظامی ایران در زمینه های مختلف در سال های اخیر نشان داد جوان ایرانی در صورت توجه و داشتن روحیه خودباوری می تواند قله های رفیع دانش را فتح کند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: آنچه در این میان اهمیت دارد این است که این پیشرفت ها در سایه روحیه معنوی جوانان ایرانی حاصل شده و با این پشتوانه الهی و میهنی هیچ قدرتی در دنیای توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی یادآور شد: نسل جدید باید با مطالعه تاریخ کشورمان آگاه باشد که آمریکا و انگلیس برای استیلا بر ثروت این مردم چه ظلم های بزرگی در حق ایرانیان روا داشته اند و حتی از ایرانی ها حق توحش می گرفتند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اما امروز شاهدیم ایرانیان به برکت انقلاب اسلامی در حال بازگشت به گذشته باشکوه خود هستند و دشمنان تلاش می کنند به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران شوند.

ایرانیان با وجود مشکلات اقتصادی به آینده روشن خود امیدوار هستند وی تصریح کرد: هوشیاری و حضور مردم در صحنه بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد که باید از این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران هستند

دشمنان به هر شکلی مانع توفیق ملت ایران هستند