مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-11سياسي

دستگاه های متولی ساماندهی کودکان کار در یزد هماهنگ عمل کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت عملکرد هماهنگ دستگاه های متولی ساماندهی کودکان کار در استان یزد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر عزیزی در جلسه هماهنگی اجرای طرح ساماندهی کودکان کار با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد افزایش متکدیان و کودکان کار در سطح شهر یزد هستیم، اظهار داشت: البته این امر در استان یزد نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری دارد اما رضایت بخش نبوده و باید در این زمینه اقدامات موثرتری انجام گیرد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد قاطبه کودکان کار و متکدیان استان یزد از اتباع بیگانه هستند که نیاز به ساماندهی و آموزش دارند.

معاون استاندار یزد بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در حوزه ساماندهی کودکان کار تاکید کرد و یادآور شد: به نظر می رسد باید هماهنگی بین دستگاه های متولی تقویت شود تا بتوان به نتایج بهتری دست یافت.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برخی از این کودکان به صورت یک شبکه هدایت می شوند و به نوعی از آنان سوء استفاده می شود که ضرورت دارد این شبکه ها شناسایی و عوامل آن به دستگاه های قضایی معرفی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین راه اندازی نرم افزار شهروند توسط شهرداری یزد را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: راه اندازی این نرم افزار می تواند به سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی ساماندهی کودکان کار در یزد هماهنگ عمل کنند

دستگاه های متولی ساماندهی کودکان کار در یزد هماهنگ عمل کنند