مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-11سياسي

افکار بزرگ شهید تهرانی مقدم دنیا را متحیر کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهید حسن تهرانی مقدم گفت: افکار بزرگ و خدمات بی نظیر این مرد بزرگ، - افکار بزرگ شهید "تهرانی مقدم" دنیا را متحیر کرده است ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهید "حسن تهرانی مقدم" گفت: افکار بزرگ و خدمات بی نظیر این مرد بزرگ، امروز دنیا را متحیر کرده است.

آیت الله مصطفی علما امروز (20 آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به برخی مشکلات موجود کشور، گفت: یکسری مسائل و مشکلات وجود دارد که هیچ کس منکر آنها نیست، اما در حال حاضر ایران رو به پیشرفت است و به همت مسئولین مشکلات فعلی هم رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ایران در شرایطی قرار دارد که با وجود همین مشکلات بسیاری کشورهای دنیا به حال آن غبطه می خورند و با توجه به روند روبه پیشرفت آن، آینده ای درخشان در انتظار انقلاب و این کشور است.

وی در ادامه به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: 20 آبان سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران است، فردی که به گردن اسلام و همه ما حق زیادی دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: به واسطه افکار بزرگ و خدمات بی نظیر این مرد است که امروز دنیا متحیر مانده و اسراییل و آمریکا از قدرت ایران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار بزرگ شهید تهرانی مقدم دنیا را متحیر کرده است

افکار بزرگ شهید تهرانی مقدم دنیا را متحیر کرده است