مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-11فرهنگي

عذرخواهی مدیر شبکه کودک بابت پخش گزارش حادثه تروریستی شاهچراغ


بنده از این مخاطبان عزیز، عذرخواهی می کنم و به خانواده های عزیزمان مجدد تاکید می کنم که شبکه کودک شبکه ای زنده و در کنار شما خانواده های ایرانی است - بنده از این مخاطبان عزیز، عذرخواهی می کنم و به خانواده های عزیزمان مجدد تاکید می کنم که شبکه کودک شبکه ای زنده و در کنار شما خانواده های ایرانی است صبا نوشت: محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به ارایه توضیحاتی درباره پخش گزارش مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ از این شبکه تلویزیونی پرداخت.

وی با انتشار ویدیویی مربوط به حضور خود در یکی از برنامه های شبکه دو تلویزیون نوشت: بعد از حادثه تلخ شاهچراغ و گزارش کوتاهی که از شبکه کودک پخش شد مترصد فرصتی بودم تا با مخاطبان عزیز شبکه کودک به ویژه پدر و مادرهای محترم چند کلامی صحبت کنم تا این فرصت در شبکه 2 فراهم شد.

– شبکه کودک رسانه ای امن برای تمام کودکان ایران عزیزمان بوده، هست و خواهد بود.

– در تمام بازه ای که رسانه های مختلف مشغول نشان دادن تصاویر دلخراش حادثه شاهچراغ بودند، ما یک قطره خون، صدای شلیک گلوله و حتی تصویر آرتین روی تخت بیمارستان را هم به مخاطبان شبکه کودک نشان ندادیم.

– ما در شبکه کودک تلاش می کنیم در عین حراست از امنیت کودکی کودکانمان به آنها بیاموزیم که نسبت به جامعه و وقایع پیرامونتان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مدیر شبکه کودک بابت پخش گزارش حادثه تروریستی شاهچراغ

عذرخواهی مدیر شبکه کودک بابت پخش گزارش حادثه تروریستی شاهچراغ