مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-11سياسي

توجه به جوانان مهمترین راه برون رفت از جریانات اخیر کشور است


اولین راهکار و نسخه علاج برون رفت از جریانات اخیر در کشور توجه و نگاه به جوانان کشور و استفاده از قابلیت های و توانایی های آنها است.

- گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: اولین راهکار و نسخه علاج برون رفت از جریانات اخیر در کشور توجه و نگاه به جوانان کشور و استفاده از قابلیت های و توانایی های آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد خرم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: امروز نیاز کتاب و کتابخوانی برای همه اقشار است و رهبری معظم انقلاب نیز بر این امر تاکید فروان فرموده اند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: باید سرانه مطالعه در کشور بالا برود و به ویژه جوانان و نوجوانان به سمت و سوی کتاب و کتابخوانی سوق داده شوند.

وی گفت: اگر جوانان و نوجوانان کشور به سمت کتاب و کتابخوانی علاقمند شوند تحت تأثیر دسیسه های دشمنان قرار نمی گیرند و از روی احساسات و هیجانات تصمیم گیری نمی کنند.

حجت الاسلام خرم آبادی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: رهبری کتاب و کتابخوانی را یک واجب دینی بیان فرموده اند پس همه ما در این زمینه وظیفه داریم که از کتاب های موجود سطح شهر و کتابخانه ها استفاده کنیم و سرانه مطالعه و شناخت خود را بالا ببریم و تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جوانان مهمترین راه برون رفت از جریانات اخیر کشور است

توجه به جوانان مهمترین راه برون رفت از جریانات اخیر کشور است