مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:412022-11-11سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: نظام تک قطبی آمریکایی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، در رابطه با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری بیان کرد: متأسفانه پرونده کتاب خواندن در جامعه ما جز برای عده ای خاص بسته شده است و فضای مجازی سبب شده، افراد خود را بی نیاز از کتاب بدانند؛ امیدوارم کتاب های فاخر برای همه سنین جامعه عرضه شود تا همه استفاده کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در روبه بن بست است که این ها همان جهاد تبیین است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه اضافه کرد: ایشان بیان کردند انقلاب اسلامی ما هم در بعد منطقه ای، هم بین المللی و هم انسجام بخشی روبه صعود و جلو است البته ما منکر مشکلات در جامعه نیستیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند امام از سرمایه ایمانی مردم عمل صالح تولید می کرد و ما و شما هم نباید از گنج ایمان مردم غفلت کنیم.

همچنین امام(ره) به مسئولان نهیب می زد اما زمانی که مسئولین در میدان هستند و دشمنان بی رحمانه هجمه می کند باید از اقدامات ارزشمندی که مسئولین انجام می دهند قدردانی شود که این یعنی در زمین دشمن بازی نکنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سند ملی امنیت آمریکا گفت: در این سند بیان شده است که سال 2030 به عنوان آخرین هژمونی و تسلط آمریکا محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: نظام تک قطبی آمریکایی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست

آیت الله حسینی بوشهری: نظام تک قطبی آمریکایی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست