مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-11سياسي

بیارجمند نیازمند توجه مسئولان است/ تامین آب مناطق محروم


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان استانی به بخش بیارجمند، گفت: تامین آب و گاز از جمله نیازهای مردم روستاهای این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر جمعه در نشست شورای اداری بیارجمند به میزبانی بخشداری این بخش در شهرستان شاهرود ضمن اشاره به محرومیت مردم روستاهای منطقه، بیان کرد: در منطقه محروم بیارجمند مشکلاتی از جمله گازرسانی روستایی وجود دارد که از مطالبات مردم است لذا از مسئولان استانی می خواهیم که به این منطقه توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آب از دیگر نیازهای بخش بی ارجمند است، افزود: در کنار تأمین آب می بایست تأمین نهاده های دامی برای روستاییان منطقه که با خشکسالی نیز روبرو هستند، در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه راه اندازی کارخانه سیمان بعد از 13 سال از دیگر مطالبات مردم منطقه است، گفت: عدالت محوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و از اصول دولت مردان است اما اعتقاد داریم که عدالت محوری باید در اختصاص امکانات، امدادرسانی ها و انجام هر کاری رعایت شود.

مطیعی با بیان اینکه عدالت محوری بسیار خوب است اما باید همراه با شفافیت و قانونمندی باشد، ابراز کرد: نیمی از مشکلات مردم با حضور مسئولان و حتی ارائه یک پاسخ منطقی قابل حل است لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیارجمند نیازمند توجه مسئولان است/ تامین آب مناطق محروم

بیارجمند نیازمند توجه مسئولان است/ تامین آب مناطق محروم