مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-11سياسي

وقتی آشوبگران با جنایت های وحشیانه خود روی داعش را سفید کردند


کسانی که در هفته های اخیر شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می دادند و اقدامات خود را «اعتراض مدنی» جا می زدند، در جنایت و وحشی گری روی داعش را هم سفید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه شهرستان چرام اظهار کرو: آرزومند فتنه باشید، زیرا فتنه موجب نابودی ستمگران و پاک شدن زمین از [لوث وجود] فاسقان است.

امام جمعه شهرستان چرام افزود: بر همین اساس به رغم حادثه های تلخ و ناگوار و جانکاه در هفته های گذشته، فتنه اخیر را نباید ناگوار بشماریم.

وی بیان کرد: فتنه اخیر یک بار دیگر و با وضوح بیشتر نسبت به فتنه های گذشته به خوبی نشان داد که آن مدینه فاضله ای که دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی دشمن از فردای پس از جمهوری اسلامی نمایش می داد، هیچ نسبتی با واقعیت ندارد.

افشار گفت: فتنه اخیر نشان داد که آرزوی 43ساله و همیشه بر باد رفته دشمن برای فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنمی بیش نیست.

وی تصریح کرد: کسانی که در هفته های اخیر شعار زن، زندگی، آزادی سر می دادند و اقدامات خود را اعتراض مدنی جا می زدند، در جنایت و وحشی گری روی داعش را هم سفید کردند، این طیف یک جوان طلبه بسیجی را چندین ساعت در خیابان شکنجه جسمی و روحی داده و با چاقو و سنگ به او حمله کرده و در نهایت پیکر نیمه جانش را در کف خیابان رها کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آشوبگران با جنایت های وحشیانه خود روی داعش را سفید کردند

وقتی آشوبگران با جنایت های وحشیانه خود روی داعش را سفید کردند