مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-11اقتصادي

حمایت وزیر کار از برنامه ها و پروژه های ذوب آهن اصفهان


در دیدار مدیر عامل ذوب آهن با وزیر کار، گزارش روند پیشرفت پروژه های این شرکت مورد حمایت وزیر قرار گرفت.

- اخبار شرکت ها؛ ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پنج شنبه 19 آبان ماه با حضور در دفتر دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با وی دیدار و گفتگو کرد و برنامه های تولید و روند پیشرفت پروژه های توسعه و شرایط این شرکت را تشریح نمود که با حمایت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از این برنامه ها همراه بود .

سید صولت مرتضوی ، موفقیت ذوب آهن اصفهان را در ثبت رکورد تولید در شش ماهه اول سال جاری شایسته قدردانی دانست و افزود : این دستاورد و همچنین تولید محصولات جدید و استراتژیک نشان دهنده همت والای تلاشگران و مدیریت صحیح این مجتمع عظیم صنعتی است.

وی افزود : حمایت از ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت استراتژیک که محصولات مهم و اثر گذار در توسعه زیرساخت های کشور تولید می کند و نقش بسزایی در تحقق نهضت ملی مسکن دارد ضروری است و این وزارت خانه فعالیت ها و تلاش این شرکت را همواره رصد می کند .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر حمایت قاطع از برنامه های ذوب آهن ، اظهار داشت : مدیران و تلاشگران این شرکت با وجود مشکلات و مسائل مختلف ، در امر تولید موفق بوده اند و با پشتیبانی لازم قطعاً این واحد صنعتی شکوفاتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزیر کار از برنامه ها و پروژه های ذوب آهن اصفهان

حمایت وزیر کار از برنامه ها و پروژه های ذوب آهن اصفهان