مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 17:082022-11-11بين الملل

درخواست بحرین از عربستان سعودی برای اعزام نیروی سرکوب+سند


طبق سندی که معارضان بحرینی منتشر کرده اند، رژیم آل خلیفه برای سرکوب اعتراضات احتمالی در پی برگزاری انتخابات پارلمانی، درخواست اعزام نیروی سرکوب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فعالان حقوق بشر بحرینی و عربستانی عربستان سعودی در تاریخ 27 ربیع الاول (دوم آبان) درخواست وزارت کشور بحرین برای اعزام 1500 نیروی ویژه جهت ایجاد امنیت در صورت بروز آشوب را به شورای وزیران سعودی ارسال کرده و شورای وزیران نیز در تاریخ 7 ربیع الثانی (11 آبان) این موضوع را بررسی کرده است.

    فردا (شنبه)  12 نوامبر (21 آبان) قرار است انتخابات پارلمانی و شهرداری های بحرین برگزار شود و از ماهها پیش تاکنون شخصیت ها و گروههای بحرینی خواستار تحریم گسترده انتخابات شده اند.

مجلس نمایندگان بحرین به موجب قانون اساسی 2002 تأسیس شد و شامل چهل عضو است که از طریق رأی گیری عمومی انتخاب می شوند و آخرین انتخابات پارلمانی نیز اواخر 2018 برگزار شد.

در این راستا آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین روز چهارشنبه بار دیگر در صفحه توییتر خود خواستار تحریم گسترده انتخابات پارلمانی و شهرداری ها رو در این کشور شد.

او نوشت:  درستش این است که هیچ مشارکتی صورت نگیرد تا جریان دموکراسی به طور کامل از میان نرود و دیکتاتوری نهادینه تر نشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بحرین از عربستان سعودی برای اعزام نیروی سرکوب+سند

درخواست بحرین از عربستان سعودی برای اعزام نیروی سرکوب+سند