مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 17:342022-11-11سياسي

دشمنان به طور دائم در حال سیلی خوردن از ملت ایران هستند


امام جمعه نایین با بیان اینکه بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش آموزان مردم سیزده آبان تاریخی را رقم زدند، گفت: همه برنامه ریزی های دشمن با حضور میلیونی مردم نقش بر آب شد و دشمنان ایران مدام در حال سیلی خوردن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم و  25 آبان روز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار داشت: در یک روز 370 شهید بر روی دستان اصفهانی ها تشییع شد و امروز خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است و باید یاد شهدا را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: در اصفهان مادری مجاهدانه هفت فرزندش را هدیه می کند ولی گریه نمی کند و این مورد نتیجه فضای کار انقلابی است که می تواند چنین معجزه ای داشته باشد البته هنوز هم این فضا تعطیل نشده و امروز مادر آن بسیجی که وحشیانه به دست اغتشاشگران شهید می شود در کنار تابوت پسرش می گوید پسرم فدای رهبرم.

مطهرخو با اشاره به اینکه در 13 آبان 1401 بار دیگر معجزه انقلاب را در برابر یک جنگ عظیم دیدیم، گفت: همه دشمنان با تمام امکانات پای کار آمده بودند و هر کس وظیفه ای برای نابودی این نظام برعهده گرفته بود که بازیگر اصلی این جنگ ترکیبی آمریکای جنایتکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به طور دائم در حال سیلی خوردن از ملت ایران هستند

دشمنان به طور دائم در حال سیلی خوردن از ملت ایران هستند