مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-11سياسي

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود/ آمریکایی ها از قدرت ایران وحشت دارند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی مهم و راهبردی بود و اکنون آمریکایی ها از قدرت ما احساس وحشت و صهیونیست ها حواسشان را جمع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 203 سوره بقره فرموده تقوای الهی پیشه کنید، قرار است شما در پیشگاه خدا حاضر شوید، برای این معنا آمادگی داشته باشید، یعنی زمانی که ما از این دنیا می رویم، چه چیزی با خودمان می بریم؟ آیا می توانیم پول، ملک و ثروت با خودمان ببریم؟ خیر، فقط با یک کفن می رویم که آن هم پس از مدتی در خاک می پوسد.

  وی ادامه داد: آن چیزی که می توانیم با خودمان ببریم و کسی نمی تواند آن را از ما بگیرد، تقواست، حال اگر دستمان از تقوا خالی باشد چه کاری می توانیم انجام دهیم و اگر خدا دست ما را نگیرد تکلیف ما چیست؟  امام جمعه قزوین عنوان کرد: یکی از مناسبت های پیش رو سالگرد ارتحال مفسر بزرگ علامه طباطبایی (ره) است، این عالم بزرگ در تفسیر المیزان در رابطه با آیه 203 سوره بقره فرمودند تقوا به نتیجه نمی رسد و از معصیت کسی اجتناب نمی کند مگر اینکه آن شخص به روز قیامت اعتقاد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود/ آمریکایی ها از قدرت ایران وحشت دارند

ساخت موشک بالستیک فراصوت اقدامی راهبردی بود/ آمریکایی ها از قدرت ایران وحشت دارند