مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-11سياسي

شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است.

- علی صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فرهنگ مقوله ای مهم و بنیادین در جامعه است، اظهار کرد: فرهنگ توسعه و ارتقا هر جامعه را به دنبال دارد که توان رفع بسیاری از مشکلات را خواهد داشت که البته بی توجهی به آن نیز بازخورد معکوس می گذارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برنامه های خود را برمبنای تغییر فرهنگ و سبک زندگی جوانان طراحی کرده، افزود: تغییر شیوه زندگی اسلامی جوانان به سبک غربی از برنامه های دشمن برای جامعه امروز است که از طریق نفوذ فرهنگی و تمرکز بر آن به دنبال اجرایی کردن آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در مدرسه و دوران تحصیلی دانش آموزان می تواند به طور جدی بر روی مسائل فرهنگی جامعه کار کند و خروجی موفقی داشته باشد.

صفدری با بیان اینکه تصمیمات اثر گذار در شورای فرهنگی نیاز امروز جامعه است، تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی اگرچه جلسات و تصمیماتی در این شورا انجام می گیرد اما به دلیل فاصله داشتن با معضلات و مشکلات جامعه تاکنون نتیجه مثمر ثمری نداشته است.

وی به لزوم تصمیمات تأثیرگذار برای جامعه در شورای فرهنگ عمومی، تاکید و بیان کرد: برای خروجی بهتر در جامعه امروز نیاز به تصمیمات و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است

شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است