مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-11سياسي

فناوری های نوین به کمک مربیان مهدکودک می آید/ تبدیل طرح «پاک» به اپلیکیشن


علی محمد زنگانه عصر امروز جمعه 20 آبان در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل استان های مرزی کشور برگزار شد، اظهار کرد: طرح پرورش اوان کودکی(پاک) آماده شده و اولین جلسه شورای راهبری مورد بررسی اولیه قرار گرفته و به زودی وارد مرحله اجرایی این سند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پس از آماده سازی این سند به این مهم پی بردم که بدنه اداره کل آموزش و پرورش، از قابلیت های علمی، فرهنگی و تربیتی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: نباید سن طلایی پیش از دبستان را از دست بدهیم و باید الگوی رشد و تکامل یکپارچه و مهارتی پایه براساس مفاهیم دینی دنبال شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه هر مهارت در طرح پاک به روش غیرمستقیم خواهد بود، افزود: با اجرای سند پاک در آستانه انجام یک حرکت بزرگ هستیم و به طور قطع این طرح می تواند به عنوان یک برنامه در دستور کار مهدهای کودک استان قرار گیرد.

زنگانه با اشاره به اینکه در طرح پاک مربی مهد کودک روزانه و یا هر هفته براساس محتوا و برنامه زمانبندی مشخص، مفاهیم را با روش های خلاقانه به کودکان انتقال می دهد، بیان کرد: خوشبختانه طرح پاک در حال تبدیل به اپلیکیشن است تا جذابیت بیشتری برای جامعه هدف داشته باشد و اپلیکیشن های دیگر که توسط دشمن طراحی شده را بی اثر کند، متأسفانه بسیاری از وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های نوین به کمک مربیان مهدکودک می آید/ تبدیل طرح «پاک» به اپلیکیشن

فناوری های نوین به کمک مربیان مهدکودک می آید/ تبدیل طرح «پاک» به اپلیکیشن