مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-11سياسي

مطالبه گری حقوق مردم وظیفه نهاد امامت جمعه است


امام جمعه اقلید خطاب به مردم این شهرستان گفت: اگر در مدیریت شهرستان جای کار، خلاء و یا نیازی می شناسید پیشنهاد دهید تا تذکر داده شود، زیرا مطالبه گری حقوق مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان به جایگاه ایران در نظم نوین جهانی اشاره کرد و بیان داشت: ایران کنشگر فعال و اثرگذار در عرصه بین المللی است،بنابراین می توان گفت نقش ایران در آینده نظم نوین جهانی در عرصه های انرژی، نظامی و فناوری، فروپاشی هژمون غرب، حوزه گفتمانی است .

وی افزود: ایران گفتمان جدیدی را با عنوان گفتمان مقاومت در جهان ارائه داده است که آمریکایی ها معتقدند یکی از عوامل شکست نظم تک قطبی، محور مقاومت و گفتمان آن است.

  امام جمعه اقلید اظهار داشت: گفتمان مقاومت باعث شده است تا بسیاری از کشورها در مقابل واشنگتن بایستند زیرا نظم جهانی آینده گفتمان جدیدی را در خود خواهد داشت که مبتنی بر مقابله با نظام تک قطبی آمریکا و هژمونی آن در جهان است.

اهمیت راهبردی ماهواره بر قائم 100 و موشکهای قاره پیما حجت الاسلام گشول بیان داشت: جمهوری اسلامی واقف گشته که شکست مذاکرات برجام حتمی است اما تهران با شلیک موشک 3 مرحله ای قائم100 به طرف مقابل تفهیم کرد که در دوره پسابرجام، حتی سخن از حمله نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حقوق مردم وظیفه نهاد امامت جمعه است

مطالبه گری حقوق مردم وظیفه نهاد امامت جمعه است