مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-11سياسي

نیروهای امنیتی و انتظامی نباید وارد دانشگاه ها شوند


رییس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این که باید حرمت محیط دانشگاه حفظ شود گفت: نباید نیروهای امنیتی و انتظامی وارد دانشگاه شوند که اگر این اتفاق رخ دهد باید پاسخگو بوده چون اقدامی خلاف قانون کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا نوری قزلجه در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت های اخیر معاون حقوقی رییس جمهور درباره لزوم منع حضور نیروهای امنیتی در دانشگاه ها اظهار کرد: این یک موضوع روشن است که مقررات و قوانین آن را تبیین کرده پس ابهامی ندارد.

وی با تاکید بر این که باید حرمت محیط های دانشگاهی حفظ شود گفت: اگر نیروهای امنیتی و انتظامی وارد دانشگاه شوند، اقدامی خلاف روح قانون انجام داده و باید پاسخگو باشند؛ جست وگریخته در این زمینه شنیده می شود اما معمولا نفی می شود که در هر حال مسئولیت برعهده کسانی است که باید انتظامات دانشگاه را برقرار کرده و ملاحظاتی داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر لزوم حفظ حرمت محیط دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه محل گفت وگو و برخورد اندیشه های سیاسی است پس نباید دانشجویان از بیان حرف هایشان هراس داشته باشند باید تاکیدات مقام معظم رهبری درباره برقراری کرسی های آزاد اندیشی را مدنظر داشت و همچنین به ذهن فعال دانشجویان در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امنیتی و انتظامی نباید وارد دانشگاه ها شوند

نیروهای امنیتی و انتظامی نباید وارد دانشگاه ها شوند