مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 22:402022-11-11سياسي

روایت تسنیم از وضعیت روز جمعه شهرهای سیستان و بلوچستان


در زاهدان عده ای پس از اتمام نماز در مصلی، در میان جمعیتی که در حال خروج از مصلی بودند، شعارهای ساختارشکنانه سر دادند که این اقدام هم با استقبال جمعی مواجه نشد و توطئه اغتشاش و آشوب ناکام ماند.

- در زاهدان عده ای پس از اتمام نماز در مصلی، در میان جمعیتی که در حال خروج از مصلی بودند، شعارهای ساختارشکنانه سر دادند که این اقدام هم با استقبال جمعی مواجه نشد و توطئه اغتشاش و آشوب ناکام ماند.

تسنیم در گزارشی به شرح وضعیت شهرهای استان سیستان و بلوچستان از باب تجمع های اعتراضی پرداخت و نوشت: در زاهدان عده ای پس از اتمام نماز در مصلی، در میان جمعیتی که در حال خروج از مصلی و حرکت به سمت خیابان خیام بودند، شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و تعدادی نیز با تلفن همراه فیلم برداری می کردند که این اقدام هم با استقبال جمعی مواجه نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از زاهدان، با وجود تلاش یک هفته ای ضدانقلاب با انتشار فراخوان های متعدد و به بهانه چهلم حادثه 8 مهر زاهدان، برای تجمع و آشوبگری پس از نماز جمعه، نمازگزاران امروز پس از اتمام نماز بدون هرگونه تنش مصلی را ترک کردند و به خانه ها برگشتند.

  هرچند که از ابتدای این هفته برای روزهای 18 تا 20 آبان ماه فراخوان های متعددی منتشر شده و در گام نخست از مردم خواسته شد مغازه های خود را به مناسبت چهلم حوادث 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تسنیم از وضعیت روز جمعه شهرهای سیستان و بلوچستان

روایت تسنیم از وضعیت روز جمعه شهرهای سیستان و بلوچستان