مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 00:152022-11-11سياسي

آیین گرامیداشت 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد


یادواره 300 شهید بخش مرکزی قم، با سخنرانی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه و حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در شهر قنوات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در راستای کنگره ملی شهدای استان قم آیین گرامیداشت سرداران، فرماندهان و 300 شهید بخش مرکزی قم شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه حضرت زهرا (س) شهر قنوات برگزار شد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: استان قم سهم بسیار بزرگی در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حوادث پس از دفاع مقدس دارد و مردم شریف و انقلابی قم در همه صحنه ها و عرصه هایی که لازم بوده، حضور داشتند.

  وی گفت: آن گونه که بنده متوجه شدم، یک وحدت و همبستگی بین اجزاء مردم و مسئولان مختلف بخش مرکزی قم و این شهر وجود دارد و تجلی این وحدت و حرکت، مجلس باشکوهی است که امشب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برپا شده است.

سردار بلالی عنوان کرد: اگر صدها سال از دفاع مقدس بگذرد، نباید یاد و خاطره شهدا فراموش شود؛ در این نوع مجالس و یادواره ها بایستی نسل جدید و جوان را با رشادت ها، دلاورمردی ها و سیره زندگانی شهدا آشنا کرد و آرمان های شهدا و رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را برایشان تبیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد

آیین گرامیداشت 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد