مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 00:252022-11-11سياسي

شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود غلتیدند


شهدای امنیت و شهید زاهدلویی در خون خود غلطیدند تا ارزش های اسلامی آسیب نبیند و همگان وظیفه داریم راه این شهدا را ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی عصر جمعه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت قم که در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در طی دو ماه اخیر تمامی دشمنان اسلام با امپراتوری رسانه ای خود و هزینه پول های سنگین سعودی، فتنه گسترده ای را علیه ملت ایران آغاز کردند و این در حالی بود که گفتمان خاصی نداشتند و اغتشاشگران به فحاشی و هتاکی می پرداختند.

وی اظهار داشت: در حوادث اخیر شاهد به آتش کشیدن مساجد و برخی اماکن مقدس بودیم و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی نیز به شهادت رسیدند تا به آشوب طالبان اجازه داده نشود، امنیت مردم و کشور را به خطر بیندازند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: استکبار از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی که پرچم مکتب اهل بیت (ع) را بالا آورده بود، مخالفت کرده و تلاش می کردند تا ایران به قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل نشود.

میرزا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها اگر آمریکا تا سال 2025 نتواند قدرت مطلق جهان شود همانند شوروی فروپاشی می کند افزود: ایران اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود غلتیدند

شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود غلتیدند