مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-12سياسي

واگذاری تفرجگاه های مارگون و تنگ براق به میراث فرهنگی


به گفته معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، تفرجگاه های مارگون و تنگ براق با هدف ساماندهی اصولی در اختیار میراث فرهنگی قرار می گیرد.

- محمد فرخ زاده در جلسه ای که با حضور مدیران آب منطقه ای، میراث فرهنگی، فرمانداران شهرستان های اقلید، سپیدان و مرودشت، نماینده محیط زیست و سایر سازمان های مرتبط با این موضوع برگزار شد، با بیان اینکه رفع مشکلات تفرجگاه های مهم و پر رفت و آمد تنگ براق و آبشار مارگون نیازمند مدیریت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، عنوان کرد: در جلسه ای با سازمان ها و دستگاه های مربوطه مصوب شد مدیریت این تفرجگاه ها همچون گذشته به سازمان گردشگری واگذار شود.

به نقل از استانداری فارس، او خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که پس از بررسی و تبادل نظر با کارشناسان حوزه های مختلف در این جلسه به دست آمد مقرر شد عرصه تفرجگاه های آبشار مارگون و تنگ براق با حفظ مسائل زیست محیطی در اختیار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار بگیرد و این سازمان با هماهنگی محیط زیست به اجرای طرح های سرمایه گذاری و ساماندهی اصولی این مکان ها بپردازد.

به گفته فرخ زاده بر اساس مصوبات این جلسه سازمان میراث فرهنگی موظف شد طرح مطالعاتی و طرح جامع آبشار مارگون را با هدف تشریح خدمات و چارچوب فعالیت های گردشگری تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تفرجگاه های مارگون و تنگ براق به میراث فرهنگی

واگذاری تفرجگاه های مارگون و تنگ براق به میراث فرهنگی