مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-12سياسي

ارتباطات دانشگاه و جامعه باید تقویت شود/ در حوزه فرهنگ غفلت کرده ایم


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر و دیدگاه نخبگان برای حل مشکلات کشور راهگشا است، عنوان کرد: دیدگاه نخبگان برای رفع مشکلات کنونی کشور چراغ راه مسئولان است.

- ارتباطات دانشگاه و جامعه باید تقویت شود/ در حوزه "فرهنگ" غفلت کرده ایم ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر و دیدگاه نخبگان برای حل مشکلات کشور راهگشا است، عنوان کرد: دیدگاه نخبگان برای رفع مشکلات کنونی کشور چراغ راه مسئولان است.

دکتر محمد رشیدی در نشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: اتفاقات و اغتشاشات اخیر بر بستر آسیب های اجتماعی جامعه سوار شد که دشمنان هر بار به یک بهانه آن را فعال می کنند.

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: در آشوب ها و اغتشاشات روزهای اخیر اگر بگوییم 100 درصد کار دشمنان بود کار اشتباهی است و همچنین اگر بگوییم دشمنان نیز در آن دخالت تاثیرگذار نداشتند باز هم غلط است، چون می بینیم که دشمنان از مشکلات کشور ما هجمه سنگین رسانه ای به راه انداختند.

رشیدی در پاسخ به اینکه چرا دشمنان فقط برای کشور ما این حجم از هجمه و دشمنی راه می اندازند، گفت: کشور ما آرمان دارد و 43 سال است هنور ارزش ها و آرمان های انقلابی ما زنده است و مانع آن است که دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات دانشگاه و جامعه باید تقویت شود/ در حوزه فرهنگ غفلت کرده ایم

ارتباطات دانشگاه و جامعه باید تقویت شود/ در حوزه فرهنگ غفلت کرده ایم