مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-12اقتصادي

امنیت غذایی، موضوع مهمی برای کشور است


امروز به روزترین و کارآمدترین ابزار حمایتی از کشاورزان، کشاورزی قراردادی است که می تواند ضمن افزایش تولید، از معیشت مردم و کشاورزان نیز حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، وزیر جهاد کشاورزی با توجه به فراوانی کشاورزی خرده مالکی در کشور گفت: کشاورزی قراردادی از معیشت مردم و کشاورزان حمایت می کندراهکار حل مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی، کشاورزی قراردادی است که در مسیر اجرای آن نیاز به حمایت و کمک آستان قدس رضوی داریم.

سید جواد ساداتی نژاد، در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: امنیت غذایی، موضوع مهمی برای کشور و دارای تاثیر مستقیم در زندگی همه مردم است به همین دلیل همه کسانی که برای تامین این امنیت تلاش می کنند، کار بزرگ و قابل قدردانی انجام می دهند.

وی ادامه داد: از آستان قدس رضوی درخواست داریم با توجه به تجربه خود در حوزه کشاورزی قراردادی، برای توسعه آن به ما کمک کند چرا که امروز به روزترین و کارآمدترین ابزار حمایتی در این عرصه، کشاورزی قراردادی است و می تواند ضمن افزایش تولید، از معیشت مردم و کشاورزان نیز حمایت کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در دولت سیزدهم توسعه کشاورزی را به عنوان یک ماموریت برای خود تعیین کرده ایم و انتظار داریم آستان قدس رضوی نیز این مهم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی، موضوع مهمی برای کشور است

امنیت غذایی، موضوع مهمی برای کشور است