مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-12اقتصادي

قطارهای جدید به مترو تهران می آیند


سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به کار شدن چهار رام قطار به رغم کمبود منابع مالی در مترو پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد عباسی نامی از آماده به کار شدن چهار رام قطار به رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با 70 درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است و مترو هیچ گاه در ایستگاه ناامیدی توقف نخواهد کرد.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه با ورود این قطارها به خطوط متروی تهران، ضریب ایمنی حرکت قطارها افزایش می یابد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به کار تعمیرات قطارها به کار گرفته ایم و با آماده به کار شدن دو دستگاه لوکوموتیو در خط 5 و دو رام قطار برای خطوط درون شهری، شاهد کاهش صف قطارهای مترو در تعمیرگاه ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه قطعات تولید داخل با کیفیت هستند، اظهار کرد: با استفاده از قطعات داخلی برای آماده به کار کردن 4 رام قطار، توانستیم 500 میلیون تومان صرفه جویی کنیم.

عباسی نامی با اشاره به اینکه مترو سیستمی است که برای جابجایی حجم انبوهی از مسافر مورد استفاده قرار می گیرد و انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای جدید به مترو تهران می آیند

قطارهای جدید به مترو تهران می آیند