مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-12سياسي

ضماد ذهن های زخمی


اکنون که شعله های خیابانی آشوب تا حد زیادی فروکاهیده است و تلاش دشمن برای بی ثباتی ایران در این مقطع ناکام مانده، در دستور کار قرار دادن چند اقدام ضروری است که فوری ترین آن ها گفت وگوی خواص مطلع و دلسوز با عموم مردم است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمدجواد اخوان: اکنون که شعله های خیابانی آشوب تا حد زیادی فروکاهیده است و تلاش دشمن برای بی ثباتی ایران در این مقطع ناکام مانده، در دستور کار قرار دادن چند اقدام ضروری است که فوری ترین آن ها گفت وگوی خواص مطلع و دلسوز با عموم مردم است.

واضح است که از یک سو سوءمدیریت ها و سوءتدبیر ها در یک دهه گذشته به سفره و معیشت مردم تا حد زیادی آسیب رسانده و از سوی دیگر افکار عمومی جامعه در برابر هجوم تمام عیار شبکه های ماهواره ای لندنی و ربات های مجازی بی دفاع بوده و همین دو عامل نارضایتی ها و شبهات را (ع) در نامه به یکی از کارگزارانش دستور می دهد: لَا یکنْ لَک إِلَی النَّاسِ سَفِیرٌ إِلَّا لِسَانُک وَ لَا حَاجِبٌ إِلَّا وَجْهُک (هیچ پیام رسانی جز زبان خود با مردم قرار نده و جز صورتت، مانعی در برابر مردم نباشد.

) رهبر معظم انقلاب اسلامی هم پیش تر خطاب به مسئولان فرموده اند: به میان مردم بروید، با مردم بی واسطه مرتبط بشوید، از مردم بشنوید؛ این از کار های بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضماد ذهن های زخمی

ضماد ذهن های زخمی