مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-12پزشكي

خراسان شمالی همچنان در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی


در آخرین به روزرسانی از رنگبندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد، شهرستان بجنورد در وضعیت نارنجی و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، در آخرین به روزرسانی از رنگ بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد، شهرستان بجنورد همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد و یکی از 7 شهر نارنجی کشور به شمار می رود.

طبق این نقشه رنگ بندی، شهرستان های شیروان، فاروج، راز و جرگلان، مانه و سملقان، اسفراین، گرمه و جاجرم نیز در شرایط زرد قرار دارند.

در طول 24 ساعت گذشته، با بستری 10 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته هم اکنون 78 بیمار دارای علائم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند و خوشبختانه فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

فروکش کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تاکید است.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می شود، مناطقی که بین چهار تا 6 نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید 19 بستری به صورت روزانه داشته باشند با وضعیت زرد تعریف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی همچنان در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی

خراسان شمالی همچنان در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی