مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-12سياسي

اخذ مجوز گازرسانی به تمام روستاهای پشتکوه مهدی شهر


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز گازرسانی به تمامی روستاهای پشتکوه در شهرستان مهدی شهر از وزیر نفت اخذ شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در ایران خدمت به مردم است، افزود: یکی از ویژگی های استاندار سمنان، حضور مؤثر میان مردم و جامعه است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران طاغوت، نظام مرکز- پیرامون در کشور حاکم بود؛ به نحوی که در مرکز تنعم و برخورداری و در پیرامون، محرومیت و فقر را شاهد بودیم.

گلرو با بیان اینکه به اتفاق استاندار سمنان تلاش کردیم تا آنچه موردنیاز بوده است را به انجام رسانیم، اضافه کرد: امید مردم به اجرای پروژه ها در دولت آیت الله رییسی، افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در ابتدای قبول مسؤولیت، 22 روستای شهرستان مهدی شهر بدون اینترنت بود که با تلاش های انجام شده این تعداد به 9 روستا کاهش یافت.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها یک روستای شهرستان سمنان، فاقد اینترنت پرسرعت است، گفت: 6 روستای شهرستان سرخه، فاقد اینترنت پرسرعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز گازرسانی به تمام روستاهای پشتکوه مهدی شهر

اخذ مجوز گازرسانی به تمام روستاهای پشتکوه مهدی شهر