مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-12فرهنگي

سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ دارای اهمیت ویژه ای است


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سرمایه انسانی مسئله بسیار مهمی است، گفت: سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ بسیار با اهمیت و ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا سهرابی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس زعفران اظهار کرد: وزارت ارشاد از صنایع خلاق هنری حمایت می کند و مسئله سرمایه انسانی مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود و هیچ سرمایه ای مانند سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ پر اهمیت نیست و باید زیر ساخت ها همه به هر نحوی فراهم شوند تا همه استعدادها و ظرفیت ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شایسته است جشنواره ای با این عظمت به صورت 2 سالانه برگزار تا در آن شاهد تولید صنایع خلاق و خلاقیت اقتصادی نیز باشیم.

وی افزود: این بدان دلیل است که هنر و اقتصاد مکمل یکدیگر بوده و در کنار یکدیگر به شکوفایی می رسند.

سهرابی بیان کرد: شهرستان های زاوه و تربت حیدریه بسیار مستعد و پرظرفیت هستند که باید از صنایع خلاق و اقتصاد خلاق توجه شود و نکته ای که حائز اهمیت است هنرهای تجسمی در انقلاب فرهنگی است که خلاقیت یکی از نکات اشتراک فرهنگ و اقتصاد است و باید توجه خاص به تولید تصاویر خلاق توسط تصویر گران داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ دارای اهمیت ویژه ای است

سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ دارای اهمیت ویژه ای است