مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-12سياسي

«سمنان» رتبه آخر را در شاخص ازدواج دارد/ تسریع در پرداخت تسهیلات


معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان رتبه سی و یکم ازدواج در کشور را دارد، گفت: در زمینه تسهیلات ازدواج اما سمنان، - رتبه دوم کشور را دارد.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در شاخص ازدواج استان سمنان رتبه سی و یکم کشور را دارد که از این بابت باید تلاش هایی صورت گیرد تا بتوانیم شرایط ازدواج را تسهیل کنیم، بیان کرد: ارائه تسهیلات ازدواج از جمله اقداماتی است که دولت در این راستا صورت داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه تسهیلات ازدواج اما سمنان رتبه دوم کشور را در بین 31 استان دارد که نشان از اقدامات خوب حمایتی در این حوزه دارد، افزود: شورای هماهنگی بانک های استان در زمینه تسهیلگری امر ازدواج اقدامات خوبی را صورت داده اند.

افزایش سهیمه بانک ها معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بانک های استان موظف هستند با توجه به دستورالعمل های ابلاغی ظرف 10 روز از تشکیل پرونده نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی اقدام کنند، گفت: در زمینه موالید به دلیل اینکه شاهد 1.

1 درصد جانشینی جمعیت یا نرخ باروری هستیم، از جمله سیاست های مهم خودمان را مقوله فرزندآوری قرار داده ایم.

ریواده با بیان اینکه دستورالعمل بانک مرکزی برای تسهیلات فرزندآوری هر استان سهمیه ای را در نظر گرفته است، گفت: با توجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمنان» رتبه آخر را در شاخص ازدواج دارد/ تسریع در پرداخت تسهیلات

«سمنان» رتبه آخر را در شاخص ازدواج دارد/ تسریع در پرداخت تسهیلات