مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-12پزشكي

بیماران نیازمند خونِ گرم گیلانی ها


مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به سرمای هوا و کاهش اهدای خون در گیلان گفت: افراد 18 تا 65 سالی که شرایط اهدای خون دارند، به مراکز اهدای خون مراجعه و با اهدای خون به بیماران نیازمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بابک پاک دل، مدیرکل انتقال خون گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در حالت عادی به 14 روز ذخیره خون نیاز دارد، اظهار کرد: هم اکنون با توجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر به خون جهت کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خون از مردم نوع دوست گیلانی دعوت می شود با حضور در انتقال خون گرمابخش زندگی بیماران در فصل سرما باشند.

 وی با اشاره به آمار بالای سالمندان و مبتلایان به بیمار های قلبی، سرطان، تالاسمی، هموفیلی در گیلان، افزود: تزریق خون تازه و کمتر از 10 روز به بیماران خاص، بر روند کیفی درمان و نقاهتشان اثرگذار است.

به گفته مدیرکل انتقال خون گیلان افراد 18 تا 65 سالی که شرایط اهدای خون دارند، به مراکز اهدای خون مراجعه و با اهدای خون به بیماران نیازمند، کمک کنند.

پاک دل به اهمیت پلاکت و مزیت تهیه سینگل پلاکت در درمان بیماران سرطانی اشاره کرد و افزود: از اهداکنندگان عزیزی که همیشه در صف کمک به همنوع نیازمند به خون قرار گرفتند دعوت می کنیم جهت کمک به بیماران مبتلا به سرطان در لیست داوطلبین اهدای پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران نیازمند خونِ گرم گیلانی ها

بیماران نیازمند خونِ گرم گیلانی ها