مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-12اقتصادي

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است


رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: در شرایط کنونی بهترین حالت این است که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرا و سقف مشخصی برای مصرف گاز خانگی در نظر گرفته شود.

- محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران در گفت وگو با خبرنگارمهر درباره فواید اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی در کشور گفت: شرایط انرژی در ایران به یک تضاد جدی مواجه است، زیرا از یک سو قیمت انرژی در کشور ما به شدت ارزان است و از و سوی دیگر چون درآمدهای مردم پایین است، دولت ریسک افزایش قیمت انرژی را نمی پذیرد.

نجفی منش در ادامه بیان کرد: در شرایط کنونی بهترین حالت این است که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرا و سقف مشخصی برای مصرف گاز خانگی در نظر گرفته شود و افرادی که مصرف بشتری دارند، هزینه بیشتری برای مصرف گاز بپردازند و خانوارهایی هم که استفاده خیلی کمی دارند، از پرداخت هزینه اضافی معاف شوند.

این عضو اتاق بازرگانی استان تهران توضیح داد: با اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی آن گروه از افرادی که توان پرداخت دارند و جز گروه های پر درآمد هم هستند بیشتر هزینه می پردازد و گروه های که توان پرداخت ندارند، طبیعتاً مصرف کمتری هم داشته و از پرداخت هزینه گاز معاف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است