مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-12فرهنگي

ششمین جشنواره ملی زیتون 26 آبان ماه برگزار می شود


ششمین جشنواره ملی زیتون 26 آبان ماه در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ ابراهیم آقایی، معاون فرماندار طارم در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی شکرانه زیتون می تواند نقش موثری در راستای معرفی شهرستان طارم و محصول زیتون این شهرستان را داشته باشد، اظهار کرد: ششمین جشنواره ملی زیتون به میزبانی این شهرستان با حضور گردشگران، تورهای گردشگری و دایر شدن غرفه های صنایع دستی در 26 آبان ماه برگزار می شود.

معاون فرماندار طارم در این جلسه افزود: تلاش مجموعه شهرستان، حمایت از سرمایه گذاری در بخش توسعه گردشگری است و باید همه کمک کنند تا موانع موجود بر سر راه این صنعت برداشته شده و رونق بگیرد.

وی گفت: جشنواره شکرانه زیتون در سطح ملی برای ششمین بار در شهرستان طارم برگزار خواهد شد و یکی از دلایل آن شکرگزاری برای افزایش چهار برابری تولید زیتون در سال جاری است.

آقایی بیان کرد: تعامل دهیاران و شوراها با اداره میراث فرهنگی شهرستان طارم نقش بسزایی در معرفی استعدادها، جذب گردشگر و سرمایه گذار دارد و از اعضای شورا و دهیاران این انتظار می رود نسبت به معرفی اماکن گردشگری و هنرمندان رشته های مختلف روستا اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره ملی زیتون 26 آبان ماه برگزار می شود

ششمین جشنواره ملی زیتون 26 آبان ماه برگزار می شود