مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-12ورزشي

تشکل های جوانان در همنا ثبت نام کنند


مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان دعوت کرد تا در رویداد همنا ثبت نام کنند.

- مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان دعوت کرد تا در رویداد "همنا" ثبت نام کنند.

مرتضی کامل نواب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اداره کل مشارکت های اجتماعی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برنامه ای تحت عنوان همنا تدوین کرده است، اظهار کرد: همنا مخفف هم افزایی و مشارکت نهادمند اجتماعی است.

به شکل عمومی از تشکل های جوانان سراسر کشور اعم از سازمان های مردم نهادی که از وزارت ورزش مجوز خود را دریافت کرده اند و دیگر تشکل های حوزه جوانان دعوت کردیم تا در این رویداد ملی ثبت نام و شرکت کنند.

به گفته مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، همنا یک دوره آموزشی رایگان است که به صورت رویداد یک روزه از صبح تا بعد از ظهر در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این رویداد در هر استانی به طور جداگانه و از سوی ادارات کل ورزش و جوانان استان اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: این دوره از 9 و 10 آذرماه و در قزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های جوانان در همنا ثبت نام کنند

تشکل های جوانان در همنا ثبت نام کنند