مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-12اقتصادي

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است


رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: در شرایط کنونی بهترین حالت این است که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرا و سقف مشخصی برای مصرف گاز خانگی در نظر گرفته شود.

محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره فواید اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی در کشور گفت: شرایط انرژی در ایران به یک تضاد جدی مواجه است، زیرا از یک سو قیمت انرژی در کشور ما به شدت ارزان است و از و سوی دیگر چون درآمدهای مردم پایین است، دولت ریسک افزایش قیمت انرژی را نمی پذیرد.

نجفی منش در ادامه بیان کرد: در شرایط کنونی بهترین حالت این است که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرا و سقف مشخصی برای مصرف گاز خانگی در نظر گرفته شود و افرادی که مصرف بشتری دارند، هزینه بیشتری برای مصرف گاز بپردازند و خانوارهایی هم که استفاده خیلی کمی دارند، از پرداخت هزینه اضافی معاف شوند.

این عضو اتاق بازرگانی استان تهران توضیح داد: با اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی آن گروه از افرادی که توان پرداخت دارند و جز گروه های پر درآمد هم هستند بیشتر هزینه می پردازد و گروه های که توان پرداخت ندارند، طبیعتاً مصرف کمتری هم داشته و از پرداخت هزینه گاز معاف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است