مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:162022-11-12سياسي

دشمن از پیشرفت های ایران منزوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینه حضرت اباالفضل سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران ها خط شکن جمهوری اسلامی  جبهه مقاومت بوده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و در تمامی بحران ها خط شکن بوده و به ماندگاری این نظام مقدس کمک کردند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تحلیل نادرست همواره تصمیمات اشتباهی علیه کشور گرفت و طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمنان جمهوری اسلامی جزو احمق ترین های عالم هستند زیرا آنان از بصریت مردم ایران آگاه نبودند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان یکی از برنامه های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تجهیز گروهک های تروریستی و تجزیه طلب دانست و بیان کرد: ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان و سپس تجهیز گروهک های تروریستی و اخیرا با اغتشاش از جمله برنامه های دشمن برای فروپاشی جمهوری اسلامی است.

عادلی با تأکید بر لزوم توجه به نقش ایمان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن جمهوری اسلامی را تحریم تسهیلاتی کرده بود و همگان تصور فروپاشی جمهوری اسلامی را داشتند ولی مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از پیشرفت های ایران منزوی است

دشمن از پیشرفت های ایران منزوی است