مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-12بين الملل

بولتون متمم قانون اساسی آمریکا در مورد آزادی بیان را به تمسخر گرفت


یک خبرنگار آمریکایی حین اعتراض به جان بولتون در زمان سخنرانی او بازداشت شد؛ این مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا نیز همزمان با این بازداشت تضمین آزادی بیان در متمم اول قانون اساسی آمریکا را به تمسخر گرفت.

- یک خبرنگار آمریکایی حین اعتراض به جان بولتون در زمان سخنرانی او بازداشت شد؛ این مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا نیز همزمان با این بازداشت تضمین آزادی بیان در متمم اول قانون اساسی آمریکا را به تمسخر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری شبکه راشاتودی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی هنگام بازداشت یک خبرنگار معترضی که او را متهم به دروغگویی درباره تسلیحات کشتار جمعی و سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی در افغانستان کرد، درباره متمم اول قانون اساسی آمریکا شوخی کرد.

سخنرانی بولتون در کنفرانس برگزار شده از سوی انستیتوی نوآوری سیاسی در تگزاس آمریکا در روز پنجشنبه توسط تایلر هانسن، یک روزنامه نگار آمریکایی مختل شد.

این روزنامه نگار در ضمن این سخنرانی ایستاده و بولتون با سابقه طولانی جنگ طلبی را به دروغگویی درباره وجود تسلیحات کشتار جمعی در عراق قبل از حمله سال 2003 آمریکا به این کشور متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون متمم قانون اساسی آمریکا در مورد آزادی بیان را به تمسخر گرفت

بولتون متمم قانون اساسی آمریکا در مورد آزادی بیان را به تمسخر گرفت