مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-12اقتصادي

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به موقع واریز کنند


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ابراز نگرانی در خصوص تکمیل وجه از سوی متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: اگر اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن زمانبر شود، - قطعا تورم بر ساخت آن ها اثرگذار خواهد بود و مجبور خواهیم شد تا واحدها را با قیمت بالاتری به مردم تحویل دهیم.

حمیدرضا سهرابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر دو روزه خود به شهرهای خوزستان اظهار کرد: در این سفر دو روزه که به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول و اندیمشک انجام شده است از پروژه های بنیاد مسکن در این شهرها بازدید شد.

وی با اشاره به بافت نابسامان و حاشیه شهر آبادان افزود: در این سفر اعتباری برای ساماندهی بافت حاشیه ای و نابسامان آبادان تخصیص یافت و مشاور این طرح نیز انتخاب شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بافت های فرسوده در خوزستان ساماندهی شوند، گفت: طرح مطالعاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی برخی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد.

سهرابی با اشاره به بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، دزفول و اندیمشک تصریح کرد: در این پروژه هایی که در حال اجرا هستند پیشرفت های خوبی داریم و ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن براساس برنامه پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به موقع واریز کنند

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به موقع واریز کنند