مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-12اجتماعي

تحویل 92 کلاس تا ابتدای مهرماه امسال در زنجان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا مهرماه 92 کلاس درس تحویل آموزش وپرورش استان شده است.

- حمیدرضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تا دهه فجر و انتهای سال مجموع 81 کلاس درسی تحویل خواهیم داد، اظهار کرد: این تعداد کلاس در قالب 9 آموزشگاه خواهند بود.

وی با اشاره به افتتاح و عملیات اجرایی برخی پروژه ها در ایام دهه فجر و پایان سال، افزود: این پروژه ها به منظور استفاده دانش آموزان و مناطق 14 گانه آموزش وپرورش در دست اجرا است.

اسلامی به تخصیص اعتبارات در سال آینده نیز اشاره کرد و افزود: تعداد 92 کلاس از ابتدای مهر سال 1402 نیز به آموزش وپرورش تحویل خواهیم داد، ولی این مسئله بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به رویکرد جدید ساخت مدارس سبز از سه سال گذشته، ابراز کرد: استان زنجان به عنوان شهر پایلوت مدرسه 12 کلاسه نیکسازان را به عنوان مدرسه سبز و هوشمند،آبان ماه سال جاری به دست مقام عالی وزارت آموزش وپرورش افتتاح شد.

وی با اشاره به برنامه و هدف گذاری توسعه مدارس سبز در کل کشور، بیان کرد: مبحث 19 مصرف انرژی مطابق مقرارت ملی از سال 1402 در ساخت مدارس الزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 92 کلاس تا ابتدای مهرماه امسال در زنجان

تحویل 92 کلاس تا ابتدای مهرماه امسال در زنجان