مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-12فرهنگي

استودیو جیبلی وارد دنیای «جنگ ستارگان» شد


لوکاس فیلم و استودیو جیبلی در یک مشارکت خلاقانه، انیمیشنی کوتاه با دو شخصیت از «جنگ ستارگان» و انیمه معروف «شهر اشباح» ساختند.

- لوکاس فیلم و استودیو جیبلی در یک مشارکت خلاقانه، انیمیشنی کوتاه با دو شخصیت از جنگ ستارگان و انیمه معروف شهر اشباح ساختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این انیمیشن کوتاه که با دست طراحی شده ذن: گروگو و داست بانیز نام دارد و قرار است از 12 نوامبر در سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس اکران شود و شخصیت گروگو از داستان های جنگ ستارگان و خرگوش های خاکستری از نیمه شهر اشباح شاهکار برنده اسکار ساخته هایائو میازاکی را در کنار هم قرار می دهد.

این اولین باری نیست که لوکاس فیلم با یک استودیو انیمیشن همکاری می کند.

لوکاس فیلم از سال 2020، با همکاری با استودیوهای انیمیشن در ژاپن در ساخت نه فیلم کوتاه برای مجموعه جنگ ستارگان: چشم انداز برای سامانه دیزنی پلاس را آغاز کرده که به هر استودیو اجازه می داد هر روایتی را که می خواهد در جهان جنگ ستارگان بسازد.

فصل اول در سپتامبر 2021 پخش شد و فصل دوم که فراتر از ژاپن به استودیوهایی در آفریقا، اروپا و هند سپرده شده، در بهار آینده عرضه شود.

خبر همکاری استودیو جیبلی با لوکاس فیلم در حالی منتشر شد که این استودیوی معروف در ساخت انیمه، اخیرا یک پارک موضوعی را در مرکز ژاپن افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استودیو جیبلی وارد دنیای «جنگ ستارگان» شد

استودیو جیبلی وارد دنیای «جنگ ستارگان» شد