مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-12اقتصادي

فرسودگی 450 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب قم


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت:200 کیلومتر از شبکه آب و 250 کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان قم دچار فرسودگی است.

- حسن بختیاری در گفتکو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طول شبکه آب در شهر قم بیش از 2200 کیلومتر است که از این میزان شبکه، 200 کیلومتر آن فرسوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به میزان شبکه فاضلاب در قم ابراز داشت: در حال حاضر 1070 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر قم وجود دارد که 250 کیلومتر آن دچار فرسودگی است.

بختیاری عنوان داشت: در 6 ماه نخست سال جاری 16 کیلومتر شبکه آب در قم اصلاح شد و توسعه یافت که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه قم در منطقه گرم و خشک قرار دارد و از سویی در کشور و استان با کمبود منابع آبی مواجه هستیم ابراز داشت: کم آبی مشکلی است که به صورت دائمی در قم با آن مواجه هستیم به همین دلیل مدیریت تولید و توزیع آب با جدیت دنبال می شود و با اقدامات صورت گرفته، تابستان را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

تولید 68 میلیون مترمکعب آب برای توزیع در استان قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه بیان داشت: در شش ماه نخست امسال 68 میلیون مترمکعب آب برای توزیع در استان قم تولید شده است که از نظر بهداشتی هیچ گونه مشکلی نداشته و این امر به تأیید و نظارت نهادهای مربوطه نیز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 450 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب قم

فرسودگی 450 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب قم