مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-12اقتصادي

جزییات فعالیت وانت بارها در شهرکرد/ تنها 500 راننده بیمه هستند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 403 فقره پروانه اشتغال ناوگان حمل بار بنزینی درون شهری صادر و یک هزار و 56 فقره پروانه فعالیت تمدید شده است.

- مهرداد میرزاییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اتحادیه حمل و نقل بار و مسافر سازمان شهرداری ها 4 سال پیش تصمیم بر ساماندهی وانت بارها از طریق ثبت نام در سامانه و دریافت پروانه فعالیت گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در همان زمان سه هزار و 200 وانت در شهرکرد ساماندهی شده است و از ابتدای سال جاری تا کنون 403 فقره پروانه اشتغال ناوگان حمل بار بنزینی درون شهری صادر و یک هزار و 56 فقره پروانه فعالیت و اشتغال ناوگان حمل بار بنزینی درون شهری تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین 421 فقره پروانه فعالیت برای ناوگان حمل بار دیزل شامل کامیون، اتوبوس و مینی بوس صادر شده و 447 فقره پرونده فعالیت از این ناوگان نیز تمدید شده است.

میرزاییان با بیان اینکه مزایای ساماندهی شدن برای رانندگان در سراسر کشور یکسان است، توضیح داد: در حال حاضر رانندگان حمل بار ساماندهی شده تنها می توانند مابه تفاوت بنزین خود را دریافت کنند، این قیمت در خودروها متفاوت است به طور مثال پیکان بار 120 هزار تومان، مزدا 160 هزار تومان و نیسان 200 الی 300 هزار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فعالیت وانت بارها در شهرکرد/ تنها 500 راننده بیمه هستند

جزییات فعالیت وانت بارها در شهرکرد/ تنها 500 راننده بیمه هستند