مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-12فرهنگي

برشی کوتاه از زوایای پنهان زندگی علامه طباطبایی را در «اقیانوس آرام» بخوانید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اقیانوس آرام» به قلم محمدعلی عباسی اقدم اولین دفتر از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیک ترند» است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و سیره علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر شده است.

- برشی کوتاه از زوایای پنهان زندگی علامه طباطبایی را در اقیانوس آرام بخوانید همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سی اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی و سالگرد رحلت علامه محمدحسین طباطبایی، از کتاب اقیانوس آرام سه شنبه در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اقیانوس آرام به قلم محمدعلی عباسی اقدم اولین دفتر از مجموعه قله ها به آسمان نزدیک ترند است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و سیره علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر شده است.

مراسم رونمایی از این اثر روز سه شنبه 24 آبان همزمان با سالروز وفات علامه طباطبایی در خانه کتاب و ادبیات با حضور اسماعیل منصوری لاریجانی، نویسنده و استاد فلسفه و عرفان اسلامی برگزار خواهد شد.

کتاب اقیانوس آرام برشی کوتاه به زوایای پیدا و پنهان زندگی علامه سیدمحمد طباطبایی است.

مردی که با ورود به حوزه علمیه قم این حوزه را به تحرک و پویایی واداشت و با نگارش تفسیر وزین المیزان فصل نویی در حوزه تفسیر قرآن کری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برشی کوتاه از زوایای پنهان زندگی علامه طباطبایی را در «اقیانوس آرام» بخوانید

برشی کوتاه از زوایای پنهان زندگی علامه طباطبایی را در «اقیانوس آرام» بخوانید