مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-12اقتصادي

ساداتی نژاد: کشاورزی قراردادی راهکار رفع مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی است


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزی قراردادی راهکار حل مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی است، گفت: امروز به روزترین و کارآمدترین ابزار حمایتی در این عرصه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد ساداتی نژاد، در دیدار با قائم مقام تولیت و تقویت امنیت غذایی برشمرد و افزود: امروز به روزترین و کارآمدترین ابزار حمایتی در این عرصه، کشاورزی قراردادی است و می تواند ضمن افزایش تولید، از معیشت مردم و کشاورزان نیز حمایت کند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در دولت سیزدهم توسعه کشاورزی را به عنوان یک ماموریت برای خود تعیین کرده ایم و انتظار داریم آستان قدس رضوی نیز این مهم را به عنوان یک ماموریت در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: با توجه به فراوانی کشاورزی خرده مالکی در کشور ما، کشاورزی قراردادی راهکار حل مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی است .

ساداتی نژاد همچنین با اشاره به اهمیت تقویت رویکرد دانش بنیان در کشاورزی اظهار کرد: دولت سیزدهم از هر گونه حمایتی که در حوزه دانش بنیان مورد نیاز باشد، دریغ نمی کند و در همین راستا در حال توسعه مراکز و دهکده های نوآوری کشاورزی هستیم.

  کشاورزی قوی لازمه رسیدن به ایران قوی در این مراسم همچنین قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز، کشاورزی قوی را یکی از الزامات برای داشتن اقتصاد قوی برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: کشاورزی قراردادی راهکار رفع مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی است

ساداتی نژاد: کشاورزی قراردادی راهکار رفع مشکلات کشاورزی و تقویت امنیت غذایی است