مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-12اقتصادي

لایحه اعمال تخفیف های عوارض فرصت ویژه ای برای مشارکت شهروندان است


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصویب لایحه اعمال تخفیفات عوارض را فرصت ویژه ای برای جذب مشارکت شهروندان دانست که با یک کار جمعی از سوی مناطق، - موجب احیای درآمد نقد شهرداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطف الله فروزنده در نشست معاونین مالی مناطق و مدیران و مشاورین حوزه معاونت با اشاره به لزوم افزایش درآمد نقد در ماه های پیش رو گفت: تصویب لایحه اعمال تخفیفات عوارض در شرایط اقتصادی نامناسب کمک حال مردم خواهد بود؛ چرا که اگر عوارض خود را سریع تر بپردازند، از تخفیف بالاتری برخوردار خواهند شد و این فرصت مناسبی برای شهرداری نیز هست تا درآمدهای نقد خود را بهبود ببخشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه مذکور، افراد از 20 آبان تا 20 آذر از 40 درصد، از 20 آذر تا 20 دی از 35 درصد، از دی تا بهمن ماه از 30 درصد و از اسفند ماه به بعد از 20 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

وی بر تشکیل کمیته هایی شامل محورهای نقد، غیر نقد، مشارکت ها و ثبت مطالبات تاکید کرد و گفت: تمامی معاونین مالی مناطق باید عضو یکی از این کمیته ها باشند و با برگزاری هفتگی جلسات با مدیران کل حوزه، مشکلات، نقطه نظرات و معضلات مناطق را بیان کرده و راه حل هایی برای مسائل مالی مناطق پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اعمال تخفیف های عوارض فرصت ویژه ای برای مشارکت شهروندان است

لایحه اعمال تخفیف های عوارض فرصت ویژه ای برای مشارکت شهروندان است